Susamm Bugün ek olarak mamaya başladık çünkü sütüm yetersiz. Az önce mama hazırladım biberonla verdim fakat cok az icti. Biberonda kalani kullanabilir miyim sonra. Dokmeme mi geremiyor. Lütfen bilgi verin
Dyglilaa Susamm yarım saat sonra dökmeniz gerek o mamayıda birşeye sarın soğumasın tekrar ısıtılıp verilmez çünkü.
Oflu61 Kullanılmaz her zaman taze hazırlamalısınız. Tavsiyem az az hazırlayın içtikçe tekrar yapın böylece ne kadar aşağı yukarı ne kadar içtiğinide anlarsınız