gunduzanne oğlum 2 yaşında o da bir süredir ishal bir düzeliyor bir bozuluyor. Doktoruna gittik 24 ünde 2 gün öncesi ishali o gittiğimiz gün iyiydi geçti dedim. Doktoruna da söyledim tekrar başlarsa ishal ilacı var mı diye yok probiyotik verebilirsin dedi. Doktordan sonra 2. Gün tekrar başladı bu sabah geçmiş gibi oldu sonra yine başladı. Halsizlik, ateş, kusma, iştahsızlık VS hiç bir şey yok sadece ishali var. Probiyotik veriyorum enterogermina nın 2 gündür ama düzelir gibi olup tekrar devam etti. Şaştım kaldım ya. Bakteri falan mı var acaba diye düşünüyorum. Doktorumuz izindeymiş başka doktor a gidecez yarın için 🤷🏻