210624 Oğlum 12 ay 9 günlük bal tadımı yaptırmak istiyorum da erken mi ? Siz ne zaman ve nasıl tadım yaptirdiginiz
ayisit 210624 ben de 1 yaşında verdim ama tadım şeklinde çay kaşığının ucu ile deneme yapın siz de. Çok fazlası iyi değil yine de bebek için ve orijinal bal olmasına dikkat edin.
zynprvlfsn Benim bebeğim de yarın 1 yaşına girecek inşallah. Ben çay kaşığının ucu ile ¾ gün verip sonra yarım çay kaşığına çıkarmak istiyorum.