Oğlum 10 ay 10 günlük.
Normalde sadece uykuya geçerken emzik isterdi onun haricinde emmezdi. Şimdi uykuya geçerken de aramıyor, yani versem alıyor ama vermedim diye de ağlamıyor. Artık teklif etmemeli miyim acaba?
Açıkçası beni de emmiyor zaten şu an emzik kullanmamın mantığı yok sanırım hazır çocuk çok aramazken kaldırayım mı emzikleri?