İlk kızım hep felaket uykuları yapardı en fazla yarım saat 40 dk uyur uyanırdı 8. Ayına kadar hep uzatmaya çalıştım aylar böyle geçti. 8. Ayında uyumaya başladı. Kolikti ve alerjikti de 4.ayına kadar da emzik almadı . Şimdi 2. Kızımda emzik almıyor 3 buçuk aylık çok şükür kolik değildi ve daha 15 gün önceye kadar gündüz 1 uykusu olsun uzun uyurdu 1 buçuk saat felan. Uyansa da kendi kendine bakıp bakıp geri uyurdu ya da azcık sallardım uyurdu. Şimdi sadece yarım saat uyuyup uyanıyor😞 omzumda uyuyor sonra yatırıyotum ya da hafif sallıyorum öyle uyuyor😞 bu yarım saat uyuyup uyanmalar beni çok zorluyor bütün motivasyonum yerle bir oldu