mamylatte 1prensessannesi bende 15 pro var memnunum büyük telefon seviyorsanız 15 pro Max de güzel 15 pro kibar büyük değil öyle boyut olarak ama fotoğraf hız ve şarj konusunda iyi
1prensessannesi mamylatte pro ve promax fiyatları yüksek biraz aslında almisen promax isterim ama butcem çıkmıyor o kadar
1prensessannesi aslhnkrts aslında 13 ler de güzel kardeşim kullanıyor ama ben almışken biraz üst modelini alayım dedim
tubayday Bence 15 pro max 256 gb istedıgın kdr uygulama ındır resım cekın ne yaparsan yap donmaz kasmaz buyuklugu ıdeal kamerası güzel
kubraadt @“1prensessannesi” Fiyatları bilmiyorum ama 15 promax kullandım sevdim. Sonradan farklı sebeplerle değiştirdim. Ama memnundum.
alparslanmomms 1prensessannesi Ben çok büyük ekran sevmediğim için bu çok iyi 11 gibi boyutu 11’i unuttum ama sanırım ona yakındı
310524 1prensessannesi 13 pro Max kullanıyorum. Telefon güzel ama boyutu çok büyük cebime ve küçük çantama kıymakta zorlanıyorum sığmıyor. Bence ekranı çok büyük olmamalı
1prensessannesi papatyatanesi sarji falan nasıl peki 15 plus a daha yakınım suan. Kamerası vs kalitelidir biliyorum ama merak ediyorum hiç iphone kullanmadim. İlk olacak. Powerbank önerisi de istiyorum varsa eger
papatyatanesi 1prensessannesi ben ocak ayında almıştım sürekli elimde olmasına rağmen şarjı gayet yetiyor büyük ekran sevdiğim için plus tercih etmiştim bir de pembe renk aldım çok tatlı 😅ama malesef powerbank hakkında bi fikrim yok☺️
1prensessannesi papatyatanesi anladım çok teşekkür ediyorum bende büyük seviyorum biraz o yüzden plus baktım bende fiyatı da bana uygun. Renkli olması dezavantaj oluyor mu her kılıf oluyor mu güzel durur mu peki
edahumaa 1prensessannesi şuan ıphone 16 kullanıyorum çok memnunum ama sanki bu aralar kamerası kötü gibi geliyor