Benim bebeğim şuan 4ay 15 günlük yaklaşık 10 gündür geçmeyen bir ishali var ilk günler çok az ve mukusluydu son 5 gündür çoğaldı hastanelerdeydik ilk gittiğimiz gün serum yaptılar kaybettiği sıvıyı yerine koymak için 3 gün önce tekrar gittik cuma akşamı kan tahliller yapıldı idrar tahili alındı karaciğer enziliminde yükselme varmış prıbiyotik başladılar yarında kontrole poliklinike gidicez eğer yükselme devamsa yatış verilebilir dediler şuan biraz azaldı aslında kaka sayısı ama yoğun bir mukus var yine böyle bişey yaşayan varmı ne öneriyorsunuz korkuyorum sıksık güzelce emzirip ilacını kullanmaktan başka hiçbirşey gelmiyo elimden 🥺