Bebeğim 45 günlük kontrollerinde kilo alımı gayet iyi ekstra mamaya gerek yok dedi doktor ama pompa yaptığım zaman şüpheye düşüyorum. 2 saatte bir emziriyorım 2 saati geçerse göğsümden üstümü ıslatacak kadar sütler de akıyo ama pompa yaptığımda 2 göğüsten toplam 50 60 cm anca çıkıyo normal mi