kaandurumoms 29 nisanda doğum yapmıştım. 30 gün kanamam oldu lekelenmeyle bitti. Dün tekrar akıntım olunca lavaboya gittim ve kanama şeklinde akıntım gelmişti regl olduğumu düşündüm ped taktım ama bugün birşey yok yine. Ara ara kanama olması normal mi?
letubra kaandurumoms 11 ay oldu hala nasıl bir adetim var anlamış değilim. Emzirme yüzünden düzensiz diye düşünüyorum inşallah emzirme bitince o da düzene girer. Ben 52. Günde adet olmuştum. 9.ayda düzensiz diye doktorada gittim smear testi negatif çıkınca doktor doğum sonrası bunlar hep olır dedi
endoplazmikretikulumiste kaandurumoms süt üretimi hormonal olduğundan hiç olmayadabilirsiniz hormon biraz azalırsa regl başlar o ay olabilirsiniz yükselirse diğer ay olmayabilirsiniz düzensiz gidecek bir süre endişe etmeyin