ogretmenanne2024 Kızlar bebeğim 3 gündür ishal ve ne versem katı sıvı hepsini çıkarıyor su içse kusuyor acile götürdüm serum verdi gönderdi muz patates kustu ne yapabilirim yardımcı olur musunuz rica etsem
Mariposa ogretmenanne2024 serum iyi geliyor aslında, çocuk doktoruna da bi gösterin bu ara bütün çocuklarda salgın var.
Aselinannesi0655 ogretmenanne2024 rota olmuş olabilir mi. Aşısı var mıydı. Cevremde 3 kişi aşısız ve hastanede yatış verildi
endoplazmikretikulumiste ogretmenanne2024 probiyotik bağırsak sağlığına iyi gelir bize ishal olunca çinko şurubu başlatmıştı doktor 5 gün kullan demişti çinko düzeltiyor ama doktor ne derse o tabi dr ye sorun bi
Mariposa ogretmenanne2024 bol sıvı tükettirmeye calisin, yemesi için çok da zorlamayın. Maalesef salgın dediğim gibi
Melekkk06 ogretmenanne2024 geçen hafta bu sebepten 2 çocuğumda sürekli acillik oldu NBL peribiyotikle düzeldiler suyu kaynamış ilimiz su icirin dedi
Aselinannesi0655 ogretmenanne2024 büyük ihtimalle rota bence randevuyu beklemeyin direk acile götürün
ogretmenanne2024 endoplazmikretikulumiste 2 şurup yazdı sanırım.biri çinko şurubu çok kustu verdikçe ama çok şükür bugün içebildi🫶