Benim kızımda çok gazlı bir bebekti.Masajlar banyo birçok gaz damlası hiçbiri fayda etmedi.Arkadaş tavsiyesini doktoruma danışarak kullandım sab simplex damla elim ayağım oldu gazını kendi kendine çıkarıyor damla birazda uyku yapıyor birde bunu dene bana dua edersin🥰