melekim19 canım merhaba, benim bebeğim hem gazlı hemde tuvaletini yaparken zorlanıyordu ve hiç uyumuyordu. Belki seninki de tuvaletini zor yapıyor olabilir dikkat et Eğer emziriyorsan yine zor yapar mama veriyorsan daha çok ıkınır Bence sen önce tuvaletine dikkat et ona göre doktordan Probiyotik iste ben sap kullanmıştım gaz damlası biraz iyi geldi colinox Probiyotik kullanmıştım iyi gelmişti Tabii sen doktoruna sor ne kullanman gerektiğini kesinlikle kimyonlu çay iç ya da kimyonu bir bardak sütü koy 5 dakika bekle ondan sonra suyu iç eğer emziriyorsan bir de ben Bebeğimin gazı geçtikten sonra bir tane doktorun paylaşımını görmüştüm kolik bebekler için uyku damlası diye doktoruna sor istersen onu kullan hem gazını rahatlatıyor hem kolay uyumasını sağlıyor diye biliyorum Allah yardımcın olsun 4 aya kadar çok zor o yüzden kesinlikle herkesten destek iste olabildiği kadar uyu dinlen Eğer uyumazsan üstünde azalma olur destek istemekten çekinme Bunlar senin en zor zamanların bu zamanlarda destek istemezsen ne zaman isteyeceksin seni çok iyi anlıyorum o yüzden kesinlikle destek almadan devam etme bir süre sonra sen dışı çok Yorulduğun için sinir yıpranmaları yaşayabilirsin