20.aydan beri kızım çişinin geldiğini belli ediyor ve ara ara tuvalete oturma islemlerimiz oldu yeri geldi kakasını yeri geldi idrarini yaptı şu sıralar her sabah beni anne çiş geldi diye uyandırıyor tuvalete gidiyoruz ama yapmıyor kahvaltıdan sonra kaka geldi diyor gidiyoruz yapıyor bugunde gittim baktım kendi klozet lazimliga oturmus bezi var altında kakasını yapmaya çalışıyor bezini cikardim yine yaptı ama hiç bezini açıp bu zamana kadar deneme olmadi üstüne düşsem diyorum ama ben hazirmiyim bilmiyorum ailem çok rahatsın üşengeç davranıyorsun diyorlar bezini çıkarınca nelerle karşılaşacağımı bilmiyorm çünkü ilk kızım 3 günde çözmustu iş o zaman 1 haftaliga koy evine gitmiştik dışarıda öğrenmişti tuvalet eğitimi veren anneler bana yardımcı olur musunuz