babymamma Kızlar goon kullanan var mı Türkiye piyasasından çekiliyorlarmış komple artık satışı olmayacak
mekame3 babymamma ben bi ara kullandım memnundum ama kalıpları küçük geldiği için bıraktım bide fiyatı uymadı molfix kullanıyorum
babymamma Meri-Mel ekonomik koşullar diye açıklamışlar maliyet kurtarmıyor galiba enflasyondan dolayı bende 1 paket kullanmıştım ama şaşırdım
babymamma imaddesi kullanan vardı aslında baya ya burada bez tavsiyelerinde falan sık görüyordum rekabet piyasasına yetişemedi bence
hepyerdeyizz babymamma baya kişi vardı Kalitesine göre ucuzdu belkide Maliyeti Satışına uymadı kyrtarmadi 🥲🥲Prima ile yarisirdi
Yagmursonrasitoprakkokusu babymamma ben oğlum bezliyken çok kullandım, birçok markaya göre çok uygun ve çok kaliteli geliyordu bana
Umutoglum MoonCrystal goon da 5 numara kullanıyorduk bizde molfixe geçtik ama 4 numara küçük 5 numara büyük geliyor yıldım 😬
ada00 babymamma vallahi çok güzel bezdi Prima ile eş değerdi hele sarı paket çok kaliteliydi kaldirali bayağı oldu zaten inceden haberin oldu 10 paket stok yaptık onlar bitince ne kullanacagiz bilmiyorum
busraozturkk babymamma ben çok memnunum ne pişik ne bir şey ilk günden beri çok iyidi üzüldüm doğrusu bilseydim diğer numaraları stok yapardım