Selam kızlar, süreç artık kolayladigindan postların uzunluğu da azalıyor. Tabi ki çok şükür bu duruma, artık meme isteği yok köye giderken otobüste emzirme çilesi çektim bildiğiniz o kadar kötüydü ki şimdi kendisi bir yerden sonra bayıldı o şekilde koltuğa yatırdım uyudu. Bu süreç tamamlandı ne zaman diyebilirim ben hiç bilmiyorum o yüzden postları güncellemelere devam ediyorum. 28 ay sonra artık büyüdü ve benden bağımsız durabiliyor deme noktasına o kadar az kaldı ki, eve geldiğimizde uyandı karnı acıkmış yemek yedirdim. 1-2 saat sonra bayıldı. Saat 10.15 gibi uyandı Allah’ım ne kadar çok buyuk konformus gece üstüne birinin çıkmadan dışarıdan herhangi bir müdahale görmeden uyumak .
Sizin durumlar nedir süreciniz nasıl ilerliyor.