Kayra_68_aksaray nuranmustafa ayyyy hamile olabilirsiniz ben spiral ile hamile kaldım ne zaman taktırdiniz kontrole ne zaman gittiniz
lAmMelodi nuranmustafa Spiral kaymış ola bilir hamilelik testi yapın yoksa sebebini arayın.Ancak spiral gecikme yapa bilir bazen diyorlar birde stres.
nuranmustafa Kayra_68_aksaray canım bebeğim 15 temmuz da 1 yaşına giricek bebek doğduktan sonra hemen taktırmıştım kırkı çıkınca
Kayra_68_aksaray nuranmustafa spıral ile 10 yıl korunsun hiç bi problem yoktu sonra cıkartrdim doğum yaptım 2 yıl önce taktırdım hamile kaldım
Dennizz11 nuranmustafa çıkar aynn silik çizgi bir şey daha soracağım daha önce böyle gecikmeler oldumu
Dennizz11 nuranmustafa nuranmustafa ben oğlum 3:5 aylıkken hamile kaldım oğlumun doğum gününde suyum geldi ve doğum yaptım aralarında tamı tamına bir sene var 😂 şimdi ikiz gibi biri 2:buçuk yaşında biri 1:buçuk yaşında
hasan033 Dennizz11 ne kadar güzel şu sıralar bende bi yeni bebek havası var çok istiyomda daha bi önceki doğumdaki kilolar gitmedi 🤣
mhtp6022 @nuranmustafa spiralde gecikme yapması çok normal bendede oluyor baktırdım yerinde duruyor doktorum kilo almayla alakalı olabilir dedi kan testi falanda yaptırmıştım