Bebeğim 4 ay 11 günlük. sanırım doymuyor sürekli ağlıyor yarım saat olmadan uyanıyor. Sumo güreşçilerine benzeyen cocuğun yüzü kaşık kadar kaldı. Her gören süzülmüş doymuyomu diyo. Mamayı reddetti zaten arada veriyordum. memeyide arada emiyor 5 dk zar zor emdirebiliyorum onun yuzunden her yarım saatte bir emiyor. Yani sütüm var yok değil bu zamana kadar hep anne sütü aldı ve kilosuda 7.875. Normal dedi ebe 15 gun önce ama sanki doymuyor artık yeterince emmiyor çünkü. 5 dk 5 dk emzirebiliyorum. Zorlayınca da sinirlenip çekiştiriyor aglama krizine griyor bu sefer. uykusunda ağlayarak uyanıyor hemen meme veriyorum uykuda cok güzel emiyor sadece. Ve bugün ilk defa 2 tane bebe bisküvisi verdim şapırdata şapırdata yedi. Bitincede agladı. Sonra bi saat sakin sakin takıldı. Daha vermedim. Başka Ne verebilirim?