esoss78 oglum 15 aylik dogdugundan beri beraber yatiyoruz yatagin yaninda park besigi var duserse icine dusecek sekilde koyuyorum yattigi yerin yanina da yastik diziyorum kucukken yastığı hic asamazdi smdi bacagini ustune atip uyuyor 🤣 tek sorun uyanir uyanmaz ayaga kalkiyor hemen farkedip oturtuyorum sizde boyle sorunlar da olmaz bi sorun yasamazsiniz diye düşünüyorum. Bariyer alabilirsiniz iciniz rahat eder o kalkip tutunasiya uyanirsiniz zaten. Uyanmam benm uykum agir diyosaniz memede uyutmayin zaten, cok tehlikeli. Bir kez düştü bu arada. Park yatagin icine düştüğü icin bisey olmadi. Döne döne atmis kendini ordan yastigi da tekmelemis düşürmüş..