blairfam AVM seçeneği çok fazla sıkılmazsınız hiç. Katlanır sandalyeniz varsa mutlaka atın aracınıza. Hava güzel olup denize giremezseniz bile atakent sahilde oturursunuz. Ayrıca Atakum sahil boyu mekan dolu, oralardada oturabilirsiniz. Her ilçede AVM var zaten (merkezi olan). 😇