twobabymom_ canım cilek reçeli benımde hep sıvo oluyor az nişastayı su ile açıp öyle yaptım limon tozuya koydum yine cıvık oldu geçen yıl dolaba kavanozu açtıgımda kapağı açık koyuyorum o şekilde kapağı açık 1 haftada koyulaşıyor kaseyide kapağı açık şekilde koyuyorum dolaba kokuda yapmıyor kavanozu açıp o şekilde bekleyebilirsiniz bi süre tüketeceğiniz zaman