twobabymom_ uykusuzanne__ koyulasmadi knk bahçe çileği ondan mı kendi bahçemizden topladım pembeydi güneşe koyup tülbent örttüm üstüne bisey gelmesin güneş de gitti🤣
twobabymom_ alinmom kiz 2 saat kadar kaynadı geçen sene de yaptığımızda sulu olmuştu böyle çilekten sanırım
twobabymom_ uykusuzanne__ valla öyle sanırım kendimi ona inandiriyorum geçen sene de bağda yaptık kuşum onlarınki de öyle oldu ama cidden marketten aldığımız çilek koyu oluyor
twobabymom_ alinmom ama kuşum annem de öyle yapıyor şeker koyulasiyor en son cilekleri koyuyor hem cilekler ezilmiyor tüm tüm güzel duruyor sanırım çilekten kuşum kendi cileklerimiz ilaç filan kullanmiyoruz marketlerinki de sera çileği oluyor