aleggi Selamlar Mochi göğüs pompası almayı düşünüyorum Kulanan varmdırı yorumlarınıza ihtiyacım var Sütüm az geliyor ama sağarak arttırmak istiyorum
blueberryyy__ aleggi eğer elektrikli alacaksanız lansinoh daha güzel mochiden. Ama eller serbest alacaksanız da mochi iyi. 5 aydır sağım yapıyorum hepsini denedim
buseie aleggi ben çok memnundum kendisiyle çok geç tanıştım keşke ilk onu alsaydım demiştim ilk kiwi elektrikli kullandım ama çocukla olmuyor priz başında sonra babyme şarjlı aldım berbattı yarım saat sağmama rağmen 20 ml falan çıkıyordu ama mochi de 15 dk da 50-60 ml alıyordum gerçekten pişman olmazsın parasının hakkını sonuna kadar veriyor ben tekli almıştım bana yeterli gelmişti açıkçası şarjı 1 e düşünce çekim gücü azalıyor ama o haldeyken bile iyi sağıyor bence pişman olmazsın emin ol
aleggi janemaryam Philips avent güçlü değil. Weebaby de güçlü değil. Şuan o yüzden mochi düşünüyorum ..
janemaryam aleggi avent ve wee baby kullanmadım lansinoh çiftli elektrikli var ama tekli bir avent de alsam mı diye düşünüyordum ama mochi de aklımı çeliyordu. Güçlü olmadığını bilmiyordum aventin
disikurt42 Bu markanın Manuel olanı var bende ben mi beceremiyorum sagmiyor ki süt gelmiyor vakumlamasi gerek düz takıyorsun kendi kendine duruyor oyle kızım emdigimde gayet süt iciyor luk luk ses geliyor
janemaryam disikurt42 valla onu ben de beceremedim ne zaman taksam 3 dakikada bir damla damladı damlamadı anlamıyorum nasıl sağıyorlar onunla
gncglc Ben teklisini kullanıyorum gayet memnunum, sadece şarjı tek dişe düştüğünde çekim gücü azalıyor ama o haliyle bile iş görmeye devam ediyor. Ben tavsiye ederim, kablosuz olması büyük rahatlık
mnakrkt gncglc merhaba bende yeni aldım ama fakat sanki atletine sabitlediğim zaman süt akmıyor gibi ama çektiğini hissediyorum yani sütün mü az acaba
janemaryam blueberryyy__ ben size kesin sormuşumdur daha önce, bir haftadır pompa araştırıyorum çünkü. Sorduysam kusura bakmayın 🫶🏻 lansinoh ve mochiden başka hangi pompaları kullandınız? Sadece bu ikisini kullandıysanız karşılaştırma yaptığınızda mochi eller serbest ciddi anlamda lansinoh elektrikli kadar süt çıkarıyor mu
blueberryyy__ janemaryam kiwi ,philips avent ve bebevao bunları da denedim ama mochi ve lansinoh gibi değiller. Mochi eller serbest olanı doğru yerleştirince gerçekten güzel
janemaryam blueberryyy__ peki normal emzirme sütyenine mi sıkıştırıyorsunuz yoksa sporcu sütyeni falan mı aldınız? Bir de çok mu sıkıştırıyorsunuz? Sanki bu eller servest pompaları yerleştirince memeyi sıkıştırıp süt kanallarını tıkayacakmış da süt inmeyecekmiş gibi hissediyorum. Memeyi pasiltip yassılaştırıyor ya. Elektrikliyle sağarken memenin formu bozulmıyor
blueberryyy__ janemaryam normal sütyenimin içine koyuyorum ben. Başlarda sanki sıkı olursa daha iyi süt gelir diye düşünüyordum sonra farkettim ki hafif serbest bırakmak lazım aşağı doğru bakarak
gncglc mnakrkt merhabalar, mümkünse emzirme sütyenine sabitlemeyi deneyin belki atlet içinde gevşek kalıyordur
re11 mnakrkt ben bazen elimle tutuyorum ne alakaysa psikolojik olarak daha iyi hissettiriyor artması için emzirdikten sonra boş sağım yapın
re11 aleggi kullanıyorum bende arttırması için kullanıyordum bence gayet kullanışlı çok rahat ben ev işi yaparken takmıyordum oturduğum yerden dinlenirken takıyordum emdikten sonra takıyordum yada bebeğim erken uyuduysa memem dolduysa boşalması için takıyorum ama tabiki bebeğin emmesiyle bir değilmiş bebek daha çok emiyor