-Eraymoms- Muayeneden kalmıştı bizim araba beyaz far yüzünden sarı taktı eşim ama oda yolu hiç aydınlatmıyor şuan cezai işlem uygulanıyor mu beyaz farlar yüzünden bilginiz var mı
myangelson -Eraymoms- bir ara yasaklandı diye duydum öyleyse ceza yazılıyordur. Ki yazılmalı da bence insanı kör ediyor yolda resmen
Gmzakts19 Beyaz far takanlar kesinlikle yargılanmalı ya . Bu kadar arabanın aydınlatıyorsa sizinliside aydınlanıyordur. Beyaz far takanlar yüzünden göz gözü görmüyor düpedüz bencillik . Ayrıca evet çok ciddi ceza yazıyor polisler
-Eraymoms- Gmzakts19 Ya bazı beyaz farlar asiri asiri göz alıyor haklısınız ama ayarı iyi yapılmamış yukarı doğru açılmış olan farlar bence bizimki hep yola doğru ayarlıydı karşıdan gelenin gözünü yormamıştır bence uyarırlardı yoksa selektor atip
-Eraymoms- myangelson yasaklanmış ama yürürlülüge girmemiş sanırım polis kuzenime sordum yazılmıyor diye biliyorum dedi yazılıyorsa zaten 10 binden aşağı değil