Selamlar 🌺
22 aylık kızım gündüzü kesip bir süre gece emzirmeye devam etme yolundayız. Bugün 3. Günümüz 2 gündür annemdeydim,şimdi onları bize getirdik😀 Memeyle uyuyan bi bebek olduğu için çok zor ilerliyor. Geceyi ilk etapta hem süt içmeye devam etsin diye, hem gece kıyameti koparıp asla sakinleşmediği ve benim sakinleştirecek sabrımın olmadığı için, hem de tamamen emzirmeyi bırakmaya henüz hazır olmadığım için devam edicem.
Tavsiyeleriniz sizin süreçleriniz hakkında bilgi verirseniz ışık tutmuş olursunuz yoluma ♥️