Kızım 27 aylık. 2 hafta önce artık tamam diyip sabır taşıyla memeden kesmeye karar verdim. Öncesinde çok konuştum, azaltarak denedim olmadı, tuz sürdüm olmadı, yine sabır taşı demedim olmadı. Neyse bu iki haftalık süreçte ise gün içinde meme meme diye çok diretti ama acı diyince susuyordu. Ama bir kaç gündür sabahları uyanınca kendini parçalıyo emmek için. İki sabahtır sabır taşı sürülü yine de emiyo. Çok hırçınlaştı başka bir çocuk oldu. Tamam 2 yaşın verdiği etki de var ama bu kadar değildi. Ne yapacağım bırakmıyor bir türlü. Vallahi çaresiz kaldım. Var mı sizde olumlu örnekler?