Kızlar selam 20 aylıklık bir kızım var. İnatçı, huysuz bir bebekti ama son bir haftadır kök söktürüyor diyebilirim. Çok sık olmasa da vurmaya başladı sürekli inatlaşıyor yani günün tüm günü ağlayarak mızmızlanarak geçiyor diyebilirim o kadar çok ağlıyor ki kafam kaldırmıyor yani artık. Sürekli ağlıyor sürekli. İştahı çok iyiydi yemek diye bir şey kalmadı. Çalışıyorum da kafam yoruldu artık. Ağladığı zamanlar artık hiçbir şey yapmıyorum yüzümü sabit tutuyorum ağlamasının bitmesini bekliyorum tabii bağıra bağıra daha da ağlıyor. Ne yapcam ben? Bu meret ne kadar sürüyor? Resmen tüm huyları değişti nolur beni rahatlatın..