alpiskomveanasi benimde bazen bazı yerleri tahriş olup soyuluyor, kabarıyor, kızarıyor. Ağda tene çok fazla yapısinca çektiğinde deri soyuluyor. Özellikle 2 kere üst üste yapılan yerlerde oluyormTeniniz hassassa pudra sürdürüp yaptırın hem acımaz hem tahris olmaz. Dediğim gibi 1 hafta içinde kabuklanip geçer