Ben dört aylıkken hamile kaldım doğduğunda 13 aylıktı ilk başlarda çok zorlandım ama şimdi biri iki biri bir yaşında ve ikiz gibiler yan yana uyutuyorum büyük olan yemezdi küçük başlayınca oda yemeğe başladı oyun oynuyor lar küçük olan balaklana kadar zorluk çekersiniz sonra da dövüş olur ama gerçek çok güzel ler her şeyi birlikte yapmak istiyorlar kısknamıyotlar arayı buldunuz mu çok kolay oluyor şimdi ikisi de kucağımda oturuyor ikisi de öpücük veriyor lar