Merhaba kızlar sizlere birşey sormak istiyorum. 3.5 aylık bebeğimi annem gündüzleri tülbent örterek uyutmaya alıştırmış hep karanlık olsun istiyor ama bende bu şekilde gece ve gündüzü ayırt edemeyeceğini düşünüyorum geceleri en geç 3 saatte bir kalkıyor sizce napmalıyım tülbenti gündüzleri kaldırmalı mıyım ama tülbent olmayınca çok zor uyuyup hemen kalkıyor