aleggi Merhaba kızlar 18 günlük bebeğimin gözünde çapak gördüm bu sabah .kendi sütümle sildim gözünü . Neden oluşur çapak ? Zararı var mıdır?
organikirmik aleggi anne sütünün çok da yararlı olmadığını söylüyor bazı doktorlar bu tarz durumlarda. Gözyaşı kanalları henüz gelişmediği için tıkanıklık oluyor. YouTube’da videolar var izleyip ona göre masaj yapabilirsiniz. Açılmazsa 1 yaşından sonra minik bir operasyon gerekiyor çünkü ne kadar çok masaj yapıp ne kadar erken açarsanız o kadar iyi.
sadbut aleggi sütünüzle silmeyin lütfen canlı bakterler var sütte göze olur mu hic, 15 günlük bebegimde oldu kafasını üşüttüğünde olur dediler banyo yapmıştı yüksek bi ihtimal sizinde banyodan sonra üsüttü saclardan o sekilde oldu tanıdıgım doktora fotograf gönderdim hemen 2 adet göz damlası yazdı aldık 4 günde gecirdi cok sukur
Poyrazmom0 aleggi yeni doğudu sıralar bizde de vardı göz yaşı tıkanıklığı dedi doktor damla vermişti geçti ve bir de hafif sıcak su ve pamukla silmiştim işe yarıyordu ama eskiler çay ile silin diyor bu da işe yarıyor
leylam33 13 günlük bebegım var 1 haftadır Bızde de aynı drumuz baktı normal dedı ılık suyla pamuk yardımıyla silip temızlıyoruz bırde burun kenarı göz kenarıvarya oraya masaj yapın dedı bazen gecıyor bazende devam edıyor ben sureklı temızlıyorum ama korkulacak bısey yokmuş ama olurmuş genelde ilaç vermedi yeni dogan olduğu ıcın bana de süt ıle sil dediler bır defa yaptım drum yapma dedı hemen bıraktım sadece temızlıyorım ve masaj yapıyorum
ebru3457 aleggi devamlı oluyorsa göz kanalları tıkalı olabilir benim bebeğimde öyleydi bizde 4. Ay kontrolünde öğrendik doktor 1 yaşına kadar masaj önermişti geçmezse operasyonla açılacağını söyledi ama 1 yaşına kadar geçti çapaklanmadan kastınız akma mı benim kızımın hem sabahları çapaklanıyordu bazen çapaklanmadan dolayı gözleri bile birbirine yapışmış kalkıyordu sabahları ve gündüzleri sürekli akıyordu gözü
aleggi Çok teşekkür ederim herkese 😇anne sütü ile silmiş bulundum Evet kafa üsütmüş olabilir Duş sonrası klimalı ortamda kaldı İzmir 50 derece hava olunca sıcak olmasn diye Çocuk üşüttü 😂 Ama ılık su ve pamukla temizliycem insalah geçer.
sadbut aleggi canım ben artık dus sonrası şapka takıyorum 2 3 saat sonra cıkarıyorum o sekilde hem saclar tam kurumuş oluyor hemde üsütmüyor o sekilde yapabilirsin
babylove_ Benim kızımın da oldu gözlerini açamadı o derece ama bi sıkıntı olmadı sütümle de sildim pamuklu çayla da sildim ılık suyla da sildim hepsini sürekli olmamak şartıyla denedim geçti ilaçdan yana hiç değilim sütün bir zararı olacağını düşünmüyorum anne sütünün herşeye faydası var ben yüzüne sıkıp sürerdim bazen sivilce isilik tarzı şeyler olurdu