anursz Kızlar merhaba oglum suan 3 ayını bitirdi . Emzik kullanıyoruz yenıdogan emzıgı ama alırken görmüştüm yaşa ve aya göre de vardı sanırım suan değiştirmeliyim hala emiyor aldığımız emziği ama degıstırmemız gerekir mi suan 4. Aya göre ?
koruk anursz 0-6 6-18 ve 18 vardır tabiki aksatmadan mutlaka değiştirin çünkü damak şekillenme sıkıntısı yasarsınız