Kızlar selam, bir aylık bebeğim var. Bazen sol mememde huysuzlanıyordu ama bir sonraki emzirmede yapmıyordu. Dünden beri bir göğüsümü emiyor diğer memeye geçince ya 5 dakika ya 10 dakika sonra ağlama krizi huysuzlanmaya başlıyor memeyi versem de tutmuyor. Çok canım sıkıldı. Şırıngayla mama veriyorum acaba şırınganın akışı yüzünden mi böyle yapıyor diye düşünüyorum.
Meme reddi mi bu, ne yapacağım çok moralim bozuluyor ☹️