ruket ataklara inanmazdım daha doğrusu üstüne düşünmez psikolojik olarak rahatlamaya çalışırdım ama 4.ay bariz sorunlu, gündüz uyumuyor uyusa 30 dk olmuyor, gece yatış süremiz kaydı sürekli uyanıyor, çok yorgunum ne zaman bitiyor acaba, emmesi bir dert memeye gelince ağlıyor gezerek emiyor…