Merhaba arkadaşlar kızım 20 aylık
2yas ataklarını yaşıyoruz sevdiği şeyleri yememe,istediği olmayınca kendini yerlere atmalar, ağlamalar, vs ama bı yandanda güzel seulerde oluyor yemeği kendi yemek istiyor tatlı kasinini bizkm gibi tutup doksede kendi yiyor yediremedigim şeyleri elma gibi kendi yiyor. Gelelim soruma kızım kendisine seslendigimde yada teyzesi bakmıyor bagirmadan sakince ama yok babası seslenince böyle arada bakıyor konuşması geciktigini düşünüyoruz birseyler ağzında var ciksrtamiyor dede teyze diyor anneyi bı aglarken diyor böyle ama algıları açık ver al filan anlıyor yapıyor bunları anlatıyorum çünkü normalmi bilmek istiyorum geç konuşması normalmi?