Bebeğim 8 buçuk aylık mamayla devam ediyoruz ek gıda alıyor mama olarak Sma kullanıyoruz ama bazen kabız olıyor kilosu da iyi ama bebelac vermiştim bi ara günde 2 kere kaka yapıyordu sizce bu durum o mamanın yaramadığını mı gösterir daha mu iyi Sma kullanırken bazen bir bazen günde hiç yapmadığı olıyor ve şu an kabız yani bebelac gold yarıyor muydu bebeğime yoksa kaka çok yapması kötü bişey mi aslında bildiğim kadarıyla çok kaka yapması iyi ama bilemedim lütfen analayanlar yazabilir mi