bsrakurt kızlar saçma belki ama damlaya damlaya göl olur bir tane çeyreğim var grama yatırmak istiyorum belli bir açılma tutarı varmı olurmu bu şekilde
buaklinerdenaldinnerden bsrakurt ben uygulama üzerinden altın alıyorum bazen 200 tllik bazen 1000 tllik alıyorum öyle öyle 2 gram oldu
buaklinerdenaldinnerden Yesillimon yapı kredi kullanıyorum yatırımlara giriyosun döviz altına girip satın alabiliyosun istediğin fiyatta ama tabi kesinti yapıyo azda olsa uzun vadede kâr edersin kısa vadede önermem
sahratuana Bankalardan alırken pahalıya alır satarken ucuza satarsın elden almak daha iyi olur o açıdan ama bankalardan da istediğin miktarda alabiliyorsun o artı tabi