meltemuysal benim oğlum da ilk 4 dişten sonra azılarını çıkardı birkaç gün arayla 10 aylıkken. İlk azılar biraz sancılı geçiyor,ateş vs problem yaşamayan çocuğum azılar da mahvolmuştu. Orda ki etleri kanayarak enfeksiyon kapmış gibi değişik bir görüntüyle çıktı bu da normalmiş dişler büyük olduğu için. Yani azıların görüntüsü ön dişler gibi olmuyor,takip edin gözünüze değişik gelen bir durum olursa doktora danışırsınız. Kolaylıklar diliyorum.