hilbeen benimki de 2 aydan beri aynı çok şükür 4 aydır asla uykusuz kalmadım ilk bir ay sarılık vardı diye saat başınuyanıp emzirdim ama sonra çok rahat ettim uyku konusunda maşallah diyeyim de 🤪 aç olsa Zaten kendi uyumaz sütümün azaldığı bi dönem vardı bi iki hafta o dönem uyanıyordu bak ama sonra yşne uyanmadı kilo alımı falan iyiyse uyandırmayın hiç