babygirlandcatmom Normalde sütü kaynatıp 1 gece dolapta bekletip üzerindeki kaymakla tereyağı yapıyordum bu kez yoğurt lezzetli olsun diye almadım ama yoğurdun kaymağı çok kalın tabaka onu ayırdım ve değerlendirmek istiyorum
simseklivekalpli babygirlandcatmom yapanlar var ama tek yoğurdun kaymagiyla minicik tereyağı çıkmaz mi biriktirip birleştirmek daha mantıklı sanki
masalyldrm babygirlandcatmom sadece bir yoğurttan çok az yağ çıkar canım bır kaba hyer yoğurtun kaymağını alıp buzlukta muhafaza et bırıkınce yap terayagı çokça yıkarsan çok lezzetli oluyor benım bı kabım var dondurucuda her yoğurt yüzünü bırıktırıp o kap dolunca çıkarıp buzu çözülünce yapıyorum tereyagı 🌺 ha herzaman yoğurt almıyorum bırıktırmek zor olur dersen yoğurt yüzünden çok lezzetlı yoğurt çorbası yapabılırsın oakdar lezzetlı oluyor ki valla bayılırsın deneye bulursun yoğurt yüzü ve bıraz yoğurt bilendırdan çekıylrum sonra yumurta bır kaşık un koyuyorum çok lezzetli oluyor
suhedaaaaa babygirlandcatmom ben küçükken hatırlıyorum annem kavanoza biriktirirdi. Kaymaklar çoğalınca kavanozu verirdi sallardım tereyağ olurdu. Ama tek bir yoğurt kaymağından olur mu bilemedim
babygirlandcatmom masalyldrm oy elinize sağlık😍ben genelde sütün kaymağını biriktirip yapıyorum tereyağı ve çok güzel oldu bi kaç yerden almıştım aşırı kokuyordu benim yaptığım kokmadı çok güzeldi sütü jersey alıyorum dedim yağını hiç ellemeyeym bide böyle deneyeyim ama kaymağa üzülüyorum kıyamıyorum😅çok teşekkür ederim yoğurt çorbasını deneyeceğim🫶🙏🏻
masalyldrm babygirlandcatmom rica ederim canım🌸deneyınce yorumunu bekliyorum bakalım beğenecek mısınız 😍öyle yapınca normal yoğurttan yapası gelmıyor ınsanın 🤣
babygirlandcatmom suhedaaaaa ya sanırım yanlış anlaşılmış yazdığım. Normalde zaten bende biriktirirdim sütün kaymağını ama, yoğurdun da çok olunca kıyamadım