Merhaba ben hem meme hem mama veriyorum bebeğime bugün çok yorucu bir gün oldu hiç uyumadı akşam 9,30 gbi en son emzirdim ardından mama da verdim yine uyumadı dışarıda bir tur attık pusette uyudu eve çıkarınca da yatırdım hala uyuyor ama 3 saattir emmedi beslenmesi için uyandırsam uykusu bölünecek yine uyumaz diye korkuyorum kendi uyanmasını mı beklemeliyim mama verdiğim için daha uzun uyuyabilir mi acaba acıksa uyanır herhalde