Bebeği solunum sıkıntısıyla yoğunbakıma alınan oldu mu? Süreciniz nasıl ilerledi??
Ben 8 gün önce 33+4 te doğum yaptım. Kızım 2780 gr doğdu küveze girdikten sonra ödemlerini atınca 2500 e düştü şuan. Solunum sıkıntısı var ve Burundan hortumla nefes alıyor entübe ediliyor 8 gündür😞 kucağıma alamadım kokusunu içime çekemedim ne kadar kalır bilmiyorum.. Doktor sadece bir önceki güne göre daha iyi diyip duruyor sürekli başka bişey demiyor. Sütümü sağıp gönderiyorum sadece şuan elimden bişey gelmiyor😔
Sizin süreciniz nasıl ilerledi kaç gün kaldı bebeğiniz?