Arkadaşlar sabır taşı ile sütten kesenler deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi yazar mısınız? Kızım 20 aylık gece 8 kez 9 kez kalkip emiyor gündüz 10 dkda bir mem diye yapışıp ağlıyor.Ayakta sallanan bir bebek öyle uyuyor.En korktuğum şey memeden kesme süreci.Cok korkuyorum lütfen deneyimlerinizi yazın ve nasıl bu süreci kolaylaştırabilirim (not: bu süreç icin ailemin evine geldim normalde başka şehirde gurbetteyim)