alihamzahlas gündüz biraz daha az uyusa aslında diyeceğim ama 13 aylıkken benim kızım 1 ay boyunca böyleydi geceleri ağlayarak kalkıyordum. ve saatleri çok güzeldi. sabah 07.00 kalkış, öğlen 12.00(1.5-2 saat) uyku, akşam 08.00-08.30 gece uykusuna geçiş. saatlerimiz hep böyleydi, hala böyle. yine de o dönem dediğiniz gibi gece sürekli ama sürekli kalkıyordu. o ara bir uyku gerilemesi dönemi var bence.