hamdosss . Oğlum artık altı aylık istemiyor o yüzden satmayı düşünüyorum almak isteyen olursa yazabilir İsveç’ten aldım yeni hemen hemen
yila Merhaba ben de satıyorum babybjörn mini modeli pembe renk. Dolaptan 3800tl ankara içi 3200tl gundaca hazucak hamdosss raale