D_9 Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim var ve 2 gün önce bronşit başlangıcı tanısı konuldu. Şurup tedavisine başladık, ama şimdi bebeğim mama da yemiyor ve sürekli uyurken inliyor başından geçen oldu mu? Doktorumuza ulaşamadım.
Ses6052 D_9 evet canım inleme varsa hemen acile götürkorkutmak istemem ama ben inleme var diye götürdüm 10 gün yattık hastanede geçmiş olsun