Derya-Anne haklısınız. Ama bizim ki her zaman olan bişey değil. Belki bası dönemler katı yediriyorum ya geçici dönemlerde bu şekilde oluyor. Yani 11 aylık şu an daha ilk kez bu kadarı başıma geldi. Yani kalasını yaptı birkaç kere ve en son yaptığında yine zorlanmıştı ki belli ki. Makatın hemen üstünde kanama vardı. Yoğun değildi kanama belli ki zorladığı için oldu. Sürekli olsa ki inşallah olmaz. O zaman tabiki aklımda bulunsun. Sizin söylediğinizi yaparım