Merhaba kızım 5 ay 10 günlük sol memesinde küçük boncuk kadar sertlik var. İlk zamanlarında da oluyordu ama geçiyordu. Büyükler süt birikmiş diyordu. Sanırım 5 gündür falan yine var ben sadece ilk zamanlar olur sanıyordum ama bu aylarda da oluyor mu? Sadece mamayla besleniyor benim hormonlarımdan geçen bi durum da söz konusu değil. Yaşayan varsa yardımcı olsun lütfen 🙏🏻