pembemelodi her bebekte farklı olur ama sankı 1 aya yakın zamanı var gıbı duruyor canım yanı tam anlamı ile çıkmasına bır kaç gün kala diş etinde tam dişin gelecegız yerde böyle bır çizgı olusuyor ıkı dışının hızasında ondan sonra 3,4 gün sürüyor elını attığın an batıyor diş ama üst alt dört tane dişi birden çıkacak galıba resımden anladığım kadarıyla gece yatırmadan calpol verebılrısın çok ağlıyorsa ama zaten dışın tam yarılacağı zamanı anlayacaksın çünkü gece asla uyumak istemiyor ağlıyorlar bırden çığlık atıyorlar bir de uyku oncesı ben tetagıl verıyorum anlık rahatlatıyor uyumasını sağlıyor bır de havalar sıcak sulu diş kaşıyıcıları buzluya atıp elıne verıyorum çok rahatlatıyor