Daha hastane odasındayken aynı sorunu yaşamaya başladım. Göğsümün kahverengi kısmı çok sert ve gergin olduğu için beneğim tutamadı hep ucunu emiyordu onu da birkaç çekişten sonra ağzından kaçırıyordu. Mecbur hemşirelerin demesiyle silikon uçla emzirmeye devam ettim ama o da ayrı bir bela. Sürekli kayıyor bebek onunla emmeye alışıyor memeyi hiç tutamıyor. Onu da bıraktırmak için bir hafta kadar uğraştım şimdi 28 günlük memeyi tutmaya iyice alıştı çok şükür, hem çenesi de güçlendikçe ağzını büyük açıp tamamen kavrayabiliyor, yine bazen ucundan emiyor canım çok yanıyor ama nadiren böyle. Biraz zaman geçsin sizin bebiş de alışır inşallah :) göğüs uçlarınız için her emzirme sonrası mutlaka lansinoh krem sürün, hatta kantaron yağı arada iyi gelir, ben her tuşa basmıştım o dönem. Susam yağı, e vitamini kapsülü, kendi sütüm vs vs hangisi iyi gelirse denersiniz