Kızım için kullanmak istiyorum, daha önce götürdüğüm doktor 3 persentil altı raporlanmaz demişti daha sonra da denemedim başka bir yere götürmeyi, dışarıdan hazır alındığında çok pahalıya geliyor. elinde fazla olup satmayı ya da vermeyi düşünen olursa çok sevinirim kızım 22.5 aylık 10 kilo